Десять правил самоорганізації уваги

1. Заздалегідь плануйте свій час так, щоб ніщо не відволікало вас ( дзвінки, відвідування та ін.).

2. Перш ніж розпочати роботу, організуйте своє робоче місце.

3. Максимально мобілізуйте свою волю, намагайтеся відключитися від того, що займало вас раніше.

4. Коли приступаєте до вивчення нової теми, спочатку освіжіть попередній матеріал чи ліквідуйте вади.

5. Якщо сторонні думки заважають зосередитися, займіться конспектуванням. У силу своєї неперервності цей процес робить неможливим часті та тривалі відключення уваги. Майже аналогічний ефект має читання уголос.

6. Читайте та осмислюйте те, що прочитали.

7. Зміна видів діяльності запобігає виникненню монотонності психічного стану, тобто сприяє збереженню стійкої уваги.

8. Контролюйте, стримуйте мимовільне переключення уваги на сторонні об’єкти (голоси, телефонні дзвінки, грюкання дверима та ін.)

9. Якщо у процесі читання ви несвідомо відключились, примусьте себе повернутися до місця відключення та перечитайте.

10. Не забувайте про освітлення, температуру, регулярні перерви.

/Files/images/скачанные файлы.jpg

Корисні поради «Школи етики»

* Усе, що хочеш пам’ятати - уявляй!

* Май на увазі: усе, що ти побачив, відчув, почув, - уже запам’яталось.

* Легко пригадується тільки те, що уявив.

* Не думай словами думай образами.

* Не картай себе за невдачі, а роби з них висновки.

* Фантазуй!

* Хвали себе навіть за незначні успіхи.

* Не заучуй уроків, а уявляй що-небудь цікаве, що допоможе пригадати потрібну інформацію ( наприклад, «мавпа Буф - губні приголосні»).

* Не бійся забувати, якщо уявив.

* Прокидайся із задоволенням, уявляючи майбутні успіхи.

* Не повторюй того, що вивчаєш, понад 4-5 разів поспіль, краще зроби це через 1-3 години. Успіху тобі!

* Усе, що хочеш пам’ятати - уявляй!

* Май на увазі: усе, що ти побачив, відчув, почув, - уже запам’яталось.

* Легко пригадується тільки те, що уявив.

* Не думай словами думай образами.

* Не картай себе за невдачі, а роби з них висновки.

* Фантазуй!

* Хвали себе навіть за незначні успіхи.

* Не заучуй уроків, а уявляй що-небудь цікаве, що допоможе пригадати потрібну інформацію ( наприклад, «мавпа Буф - губні приголосні»).

* Не бійся забувати, якщо уявив.

* Прокидайся із задоволенням, уявляючи майбутні успіхи.

* Не повторюй того, що вивчаєш, понад 4-5 разів поспіль, краще зроби це через 1-3 години.

Успіху тобі!

/Files/images/school.gif

Рекомендації психолога «Перед олімпіадою»

Перш ніж почати підготовку до олімпіади, варто обладнати місце для занять: забрати зайві речі, зручно розташувати потрібні підручники, посібники, зошити, папір, олівці і т.п. Психологи вважають, що добре ввести в такий інтер’єр для занять жовтий і фіолетовий кольори, оскільки вони підвищують інтелектуальну активність. Не треба переклеювати заради цього шпалери або змінювати штори, досить якоїсь картинки в таких тонах, естампа, що зрештою можна зробити і самому, використовуючи, наприклад, техніку колажу.

Приступаючи до підготовки до олімпіади, корисно складати план.

Для початку добре визначити, хто ви – «сова» чи «жайворонок», і в залежності від цього максимально завантажити ранкові або, напроти, вечірні години.

Складаючи план на кожен день підготовки, необхідно чітко визначити, що саме сьогодні буде вивчатися. Не взагалі: «Небагато позаймаюсь», а що саме сьогодні будете учити, які саме розділи якого предмета.

Звичайно, добре починати – поки не втомився, поки свіжа голова – з самого важкого, з того розділу, що гірший за все. Але буває і так, що знайомитися не хочеться, у голову нічого не йде. Коротше, «немає настрою». У такому випадку корисно почати, навпроти, з того, що знаєте краще, з того матеріалу, що вам найбільше цікавий і приємний. Можливо, поступово справа піде.

Обов’язково варто чергувати роботу і відпочинок, скажімо, 40 хв. занять, потім 10 хв. – перерва. Можна в цей час вимити посуд, полити квіти, зробити зарядку.

Готуючись до олімпіади, не треба прагнути до того, щоб прочитати і запам’ятати напам’ять весь підручник. Корисно повторювати матеріал з питань. Прочитавши питання, спочатку згадаєте й обов’язково коротко запишіть усе, що ви знаєте з цього питання, і лише потім перевірте себе за підручником. Особливу увагу зверніть на підзаголовки чи глави параграфа підручника, на правила і виділений текст. Перевірте правильність дат, основних фактів. Тільки після цього уважно, повільно прочитайте підручник, виділяючи головні думки, - це опорні пункті відповіді.

Наприкінці кожного дня підготовки варто перевірити, як ви засвоїли матеріал: знову коротко запишіть плани всіх питань, які були пророблені в цей день.

Галереї "Квітковий бал в 2 класі (класовод:Венгер А.О.)"

Галереї "Школа майбутніх першокласників "Дзвіночок" 2014-2015"

Галереї "Свято "В гостях у мови" (2 клас, класовод: Венгер А.О.)"

Кiлькiсть переглядiв: 2